keskiviikko 16. lokakuuta 2013

Vapaat alko, eikä yhtään liian aikasin.

Eilen kulta tuli takas kaupunkiin, ja toi mulle tuliaisen. Enkä ees tiiä mistä hyvästä! On mulla ihana mies! Sain tälläsen ihanan nallen, jonka pitelemässä sydämessä lukee; you make me smile. Toinen nalle on ollu mulla aina, sain sen perhetutuilta kun olin laitoksella. Eli yhtä vanha ku minähi, vähän ottanu väriä pintaan vuosien varrella, mutta sehän tuo vain luonnetta.


Minun unikaverit :)

Eilen alko myös sataan lunta!! Vihdoin ja viimein. Tänään pääsi siis leikkiin vähän autolla... :) Oli sitten pakko käydä tänä aamuna juoksemassa tuoreella lumella. Löysi taas uusia lihaksia, kun täyty pysyä pystyssäki samaan aikaan. Aurinkoki paisto kivasti, toivottavasti ensilumi olisi myös pysyvä. Mutta olihan se mukavaa, ilma oli raikas, lumi natisi kengissä ja oli taas paljon enemmän katseltavaa. Kuten jäljet lumessa:

Se oli jänes.
Onneksi alko parin päivän vapaat... Meinas jo viiminen tunti tehä tiukkaa minunhi kärsivällisyydelle. Tuntu että olisin voinu viskata kaikki lautaset lattialle ja lähtiä lätkimään. En tiiä miten jaksan seuraavan 6 päivän putken. Pitää varmaan ostaa jotain rauhottavia. Huomenna lähetään sitten Miehen kans meille kotia, ollaan varmaan yö siellä. Laitetaan äitin kans vaahterat talviteloille ja puuhaillaa varmaan muutahi yleishyödyllistä. Ollaan varmaan Aapolassa yötä, paras paikka heti kodin jälkeen. :) Konettahan minen sinne ota matkaan, mutta saatanhan minä käydä jotain kirjoittelemassa. Seuraavilla vapailla sitten pääsee Kittilään kummityvären ekoille synttäreille! Mistä tulikin mieleen, olen ollu samassa työpaikassa vuoden! Kukaan lähipiiristä ei varmaan olis tätä uskonu. :) Sitähän ei lasketa, että kävin työhaastattelussa.. ;)

4 kommenttia:

  1. Onko siitä oikeasti vuosi ko nokatuste istuttiin ja kahvit juotiin!
    Oikein mukavia vapaita!
    -S- (kyllähä sinä tiiät jo minut, ainoan joka kommentoi)

    VastaaPoista
  2. Hei Ellu, sulla pittää käyä liittymässä minun lukijaksi ;).

    Joo ei ihan heti ois uskonu, joko siittä on vuosi, ko sinne menit?!? Aika mennee niin äkkiä.. N:n eka vuos hujahti vain ohitte...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Selma. Niin ne vaan vuojet vierii.. Ei sitä onneksi ittestä huomaa :) Minä muistan ne ruttuset pienet punaset korvat!

      Poista