maanantai 14. lokakuuta 2013

Jännä päivä tulossa.

Tänään mulla on työhaastattelu! En kyllä uskonu, että pyytävät minua, mutta onneksi kävi näin, saa tietää vähän enemmän millasta työtä olis tarjolla ja olishan se kiva jos net minuun tykästys :) Pääsis vähän inhimillisempään työhön... Minä oon aamun kahtonu ku linnut ja oravat juokseen ja lentelee lähipuissa, säikähtivät vissiin ku lunta meinaa alkaa sateleen :) Minä oon joka syssy harkinnu laittavani jonkun sortin lintulaudan pihalle, mutta minun häätys kiikkua melko korkealle puuhu, että näkisin kolmanteen kerrokseen aterioivat linnut. Uskoisin että olen jo saanu hullunpaperit tässä kerrostalossa.. On tullu kerättyä risuja ja touhuttua tuossa pihalla muutaki, ei niin normaalia :) Toisin sanoen ihan tavallista minulle. Mieski tulee huomenna takas, mutta mulla on taas iltavuoro.. eli pääsen joskus 21.00-22.00, pitkä ootus on vielä eessä.. Pääsee taas kertoon viikon tapahtumat, nyt onki tapahtunu aika paljon. Pitäs varmaan tehä jotain ruokaaki hälle, että jaksaa kuunnella minua ees jonku aikaa :D Minäpä informoin sitten miten haastattelu meni, pikkuhiljaa alkaa jänittään. En varsinaista haastattelua, vaan sitä että se on ryhmähaastattelu.

2 kommenttia:

  1. Minäpä sitte kuulostelen miten oli käynyt ja koska tulee tietoa milloin ja mitä :D
    - Sarppa :D

    VastaaPoista
  2. Tuossapa uteliaalle informaatiota :) Et kyllä varmaan ole ainut, mutta silti. :)

    VastaaPoista