perjantai 10. tammikuuta 2014

Jotain uutta ja jotain muutakin.

Nyt meni sitten rikki toinenki toppatakki. Toppatakin osto oli siis eessä, hiukset tykkää todella paljon tästä toimenpiteestä, voi sähköisku sanon minä. Mutta vihdoin ja viimein löysin aivan mahtavan takin Sportiasta, oli alennuksessakin. Ihastuin tähän aivan heti! Paljon taskuja, lämmin ja mahtavan värinen. North Bend on takin merkki, aika pitkä malli, mutta eipähän tartte palella. Vähän saattaa lyhentää minua kun menee helma perseen yli, mutta ei minusta liikaa. Vähän (aika paljonkin) vaihtuu tuo takin väri tässä kuvassa, mutta en jaksanu alkaa kovin säätään, ku oli niin kamala vessahätä. Oli kyllä hyvä ilma testatakin tätä takin tuulenpitävyyttä. Vaikka pakkasta ei ole kuin rapia 10 astetta, niin täällä tulee todella kylmästi, eilen tuli vielä lumen kanssa. Oli kyllä hyvä, lämmitti takki jalkojakin. Sisälläkin tuli melko pian lämmin, vaikka alla ei ollu ku ohut huppari.


Uusi takki, tykkään paljon.


Sitten tilitystä. Miksi Muurametalolta ei ole vieläkään kuulunu mitään! Laitoin ennen joulua sinne yhteydenotto pyynnön ja melkeen heti perään tarjouspyynnön. Kuinka pitkät niiden joululomat voi olla! Tekis mieli pistää uutta postia menemään. Taavi yrittää minua rauhotella, sillä ei ole mikään kiire. Mutta mulla on! Minä tahon että asiat etenee, tätä menoa minen pääse ensi joulunakaan omaan kotiin. Sori kulta.

Mutta huomenna räjähtää! Meillä on työkavereitten (entisten ja nykysten) kans illanistujaiset. Kävin ostaan meille hedelmiä ja punkkupullon. Maistellaan mejän lempiviinejä, mutta voi kamala ku oli hankalaa ettiä sitä omaa lempi punaviinipulloa. Yritin sitten etsiä hyllystä tuttuja viinejä, viimein löysin viinin, jonka muistelin olevan hyvä. Maistellaan sitten huomenna muistinko oikein. Kävin salillakin varmaan viikkoon, pariin, ei ole oikeen ehtiny nyt käydä, saanu töisskin juosta ihan nokko. Mutta nyt pitäs taas päästä joten kuten normaaliin rytmiin (myös unen kanssa toivottavasti).

6 kommenttia:

  1. minä en kyllä ottanu lempiviiniä xD iski piheys ja päätin ostaa testiin yhen chileläisen lisää, mutta on mulla silti teemana lempiviinimaa!

    VastaaPoista
  2. Minä mietin että mitä jos meillä kaikilla on sama viini :D

    VastaaPoista
  3. Komppaan Sussua, mullakin kyseessä lempiviinimaa, Chile...

    VastaaPoista
  4. Mullaki meni takki rikki! Ihan mun lempitakki.. kylläkin vaan vetoketju että kai mä säästän sitä nyt kymmenen vuotta jossain komerossa ja kuvittelen vaihtavani siitä joskus vetoketjun. Uus takki kävi mielessä, mut onhan noita tossa vielä rikottavana :P

    VastaaPoista
  5. Kun rikkoo kaikki kerralla, voi ostaa uuden :D Mahtaa nuo vanhat jäähä mullaki ootteleen vetoketju-inspiraatiota :)

    VastaaPoista