tiistai 7. tammikuuta 2014

Seuraava tatuointi

Mulla on kamala himo saada uus tatuointi toiseen käteen. Tahon siihen tekstin, joka kertois kuinka tärkä perhe minulle on. Muutama vaihtoehto mulla olis.

1. Family - where life begins and love never ends.
2. Family is not an important thing. It´s everything.
3. Blood makes you related, love makes you family.

Tahdon jonku nuista teksteistä oikeaan käteen, tuon pienimuotoisen palohaavan päälle. Tuskin se haittaa minun työn tekoakaan, kun ei ole tuo edellinenkään. Saan minä tuonkin tarvittaessa piiloon. Tällä hetkellä mieleisin teksti olisi tuo eka, mutta makustelen sitä vielä vähän. Kävin minä jo kysyyn aikojaki, parin viikon päähän meneepi. Käski laittaa sähköpostia, kuvan kansaa, minäpä laitan ku saan päätettyä mitä tehen.

Sitten minun pitäs päättää millä fontilla minä sen tahon, kuin sattuman kaupalla löysin tämän kuvan netistä:

http://fc07.deviantart.net/fs71/f/2011/320/0/7/tattoo_text_by_nykousek22-d4gdqp9.jpg
Kuva

Tässä kuvassa on myös minun eka tatuointi, se on vähän erinäkönen, mutta Leijonan horoskooppimerkki kuitenkin. Tahdon sen kaunolla, siten että siitä saa selvää, eikä liian koristellusti kun en ole mikään sellanen.

2 kommenttia: