perjantai 14. marraskuuta 2014

Kun Taavi ei osaa päättää...

Niin minä tehen sitten niinku haluan! Kävin siis eilen tilaamassa meille ne sohvat. Menin vaan Askoon, koska viimeisimmäin kierroksen jälkeen vaikutti että siellä on parhaimmat sohvat ja siellä oli osa tarjouksessakin. Meillähän oli kiikarissa kahden ja kolmen istuttavat sohvat. Tiesin että nämä ei halvalla lähde, mutta 1800 euroa, mitä eräässä liikkeessä tarjottiin, on kyllä liikaa. Eihän niistä kehtais ikinä luopua. Askossa sitten kolmen istuttava sohva oli tarjouksessa ja kyselin mihin hintaan ne myypi mulle kahden istuttavan (se kun oli tässä tapauksessa kaallimpi entä kolmen istuttava). Sain sitten 1098 euroa molemmat sohvat ja lupasivat toimituksen ennen joulua.

GARDA 3h -sohva, Mira-kangas Kangas: Mira luonnonvalkoinen. Metallijalat.
Täältä
GARDA 2h sohva, Lens-kankaalla Kangas: Lens valkoinen, koristetyyny ja torkkupeitto myydään erikseen
Täältä
Valitsin metallijalat ja kangas on harmaa, ei nuin vaalea mitä näissä Askon kuvissa.
Löysin minä sieltä myös tuolin eteiseen... Aivan ihanan näkönen ja mahtava istua! Mutta sillä oli aivan liikaa hintaa, kuvaa ei ole Askon nettisivuilla. Mutta kyllä minä jotain heräteostoksia tein... Hanna-tikashylly ja violetti pallomaljakko lähti matkaan. Voisinkin esitellä miltä mejän WC tällä hetkellä näyttää, kun siellä alkaa olemaan tavaraakin, kuten wc-paperiteline...
Hujuhajuhylly
Minusta nätti.
Telineen kanssa olen vielä hieman epävarma, haluaisin maalata tuon mustaksi tai sitten poistan tuon valkosen maalin ja jätän valuraudan näkyviin.

Vessa.
Hanna-tikashylly
Taavi aiko sanoa ittensä irti, kun ei voi jättää minua enää yksin, kun ostelen kaikkea sen poissa ollessa. Jos se nyt kuiten pysyis Torniossa töissä, en minä varmaan osais olla täällä Taavi koko ajan näkösällä. Olihan Taavi ja Peku tiistain ja keskiviikon ihan kaksistaan, kun olin yötä töissä. Peku oli kuulemma ikävöiny minua, ei ollu syöny kunnolla, ei tahtonu rauhottua millään ja yölläkin oli kuppassu. Nyt se on sitten syöny luitaki minun sylissä, olihan mullakin kamala ikävä Peksua. Taavi lähti samana iltana Tornioon ja annoi lähtö suukkoa, Peku tuli mejän väliin.
Näissä maisemissa joudun työskentelemään... Rankkaa :)
Niin ja se sohvapöytä, sekin sai hyväksyntänsä ja itsekin tyllään vieläkin siitä. Peku jyrsii luitaan mielellään sen alla ja sotkee samalla maton, mutta onpahan hetken aikaa paikallaan. Tämän tosiaan löysin kirppikseltä ja kun Taavi ees lähteny kattoon tätä, kävin ostaan pöydän Taavin ollessa töissä.
Sohvapäytä.

4 kommenttia:

  1. Täytyy tulla taas kylään kun oot saanu sohvat kotiin :) Yritän ottaa mukaan myös toisenki vieraan, Ransu saa jäädä kotia tällä kertaa. :D

    VastaaPoista
  2. Vastaukset
    1. Kiitos! Toivottavasti huonekalut ei kamalasti riitele keskenään, kun tällain yksitellen ostaa/hankkii oikeastaan kaikki. Pitää varmaan vaan luottaa, että jos kaikki mitä hankin on minun (mejän) näkösiä, ne muodostaa sitten joskus kokonaisuuden. :)

      Poista