lauantai 8. marraskuuta 2014

Vapaapäivä!

Nukuttiin Pekun kans tänään pitkään, noustiin vasta kasilta ( minä tosin jatkoin unia vielä puoltuntia kun olin Pekun laittanu pihalle). Leikittiin ja puuhattiin vähän pihalla ja jätin köppänän mesuamaan yksikseen pihalle ja siivosin vähän huushollia, että Peku saa taas levittää kaikki lelunsa ympäri kämppää. Pekun leluihin kuuluu mm. tennispalloja, limsapullo, röhisevä lehmä, pahveja ja suojamuovistyroksit. Sain eilen myös valmiiksi Ikean tuolin maalauksen, ihan hieno siitäkin tuli, en jaksanu ottaa ennen kuvaa; kaikki varmaan tietää miltä tämä tuoli näyttää.. Tällä hetkellä jakakara toimii kukkatelineenä, mutta voi olla että siirtyy eteiseen jos tarve vaatii.

Kukkajakkara
Olohuoneen nurkkaus.
Tänään sain myös Party Liteltä tilaamani tuotteet.Tilasin siis kolme tuotetta; kaksi joululahjaksi ja yksi itselle. Todella kauniita tuotteita, täytyy myöntää. Votiveja (eli tuikkuja kait, ihme sanojaki keksitty että myydään varmasti ainutlaatuisia tuotteita) en raaskinu vielä tilata, mutta hyvin toimii normi tuikullakin.

Hopeahiutale

Samalla reissulla sain ystävältäni kangasteippiä, kun sein inspiraation tehä töistä jäädyistä verhon palasista kaitaliinat. Minulla kun ei ompelukonetta ole, ja kun inspiraatio on, niin sehän on toteutettava heti. Vähän kaposet nuo on, mutta ei minua haittaa. Täytyykin kyllä myöntää että aika kivat tuli, ja pari palasta jäi vielä odottamaan että saan hankittua lisää teippiä tai tehen niistä jotain muuta. Tapletitkaan ei varmaan olis pahat. Teppi vaan nuppineuloilla kankaan taitokseen ja silitetään puolella teholla ja hyvin tarttuu. Värimaailma tällä hetkellä on ihan mukava, verhoja vaan odotellessa. Verhot on menny ompelukseen ja odottelen viestiä millon ovat valmiit ja samalla sovitaan tangoista ja niiden asennuksista. Odotan innolla että saan verhoni!
Minusta ne on nätit.
Lyhty on tuparilahja.
Eteistä minä en ole varmaan muistanu esitellä. Sekin on vähän muuttunu ja nyt siitä saa kuviakin, kun ihana mieheni sai laitettua lampun kattoon. Lipaston päälle minulla on Attirance-liikkeestä ostettu huonetuoksu. Tuoksuun kuului viisi tikkua, aluksi mulla oli maljassa kaksi tikkua, mutta vähän aikaa sitten laitoin kolmannen. Käännelly olen tikkuja sillon kun olen muistanu mutta varmaan parin viikon välein. Auki purkki on ollu siitä asti kun ollaan tähän muutettu, varmaan ekana päivänä aukasin (olin siis ostanu tuon jo valmiiksi odottamaan uutta kotia).

Eteinen.
Omatekemä matto :)
Huonetuoksu.
Tämä purkki onkin varmaan tuttu.

Millasia kokemuksia teillä on huonetuoksuista? Minä oon erittäin tuoksuherkkä, mutta tykkään hyvistä tuoksuista kunhan ei "mene nokkaan". Mitähän minun vanhalla kommentoijalle Viiville kuuluu? Olitta vissiin käynykkin täällä taloesittelyssä, minä en ollu henkisesti kykenevä jäämään. Mietin kyllä ittekseni silloin että olisittekohan työ tulossa ja että olis kiva tavata.

4 kommenttia:

  1. Votiivit on erilaisia (ja kalliimpia) ko tuikut (non partylitellä tuikkivia), semmosia isompia jotka sitte leviää nestemäiseksi siihe kippoon. Mulla alkas olla vähissä molemmat mutta ei raski ostaa lissää, ovat sen verta arvokkaita kyllä. Ihana sävy penkeissä!

    VastaaPoista
  2. Juu, kattelin minä niitä esittely kynttilöitä että ovat koostumukseltaan vähän erilaisia, mutta mulle kelpaa vielä tavalliset. Ja tuoksut oli muuten yllättävän mietoja. Kiitti, Taavi vähän säikähti ku luuli että musta penkki tulee :)

    VastaaPoista
  3. Moi! Satuinki sopivasti tänne lukemaan. Meki ollaan muutettu, pari viikkoa oli sitte lopulta meidän talo myöhässä. Muutettiin kuun lopussa ja käyttöönottotarkastus oli viikko sen jälkeen, hups! :D Ei me käyty teillä, tänne tuli yks toinenkin talo samoihin aikoihin, olisko se pariskunta sitten ollu näytössä..? :) -viivi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Harmi ku teillä veny muutto, mutta onnea uuteen kotiin! Ei täällä olis onnistunut muutto tuossa järjestyksessä, mejän tarkastaja vaan ei muistanu kattoa onko meillä talonumeroa tai etuportaita kun oli niin innoissaan Pekusta :)

      Poista