tiistai 14. tammikuuta 2014

Viikonloppu ohi ja seuraavaa ootellessa.

Olipas mukavaa istua iltaa ystävien kanssa ja kun on tuollanen revohka, niin vauhtia riitti, ihan illan viimisille tunneille asti. Mutta olihan meillä mukavaa, kiitos vaan tyväret. Ja tänä viikonloppuna lähetään vanhojen koulukavereiden kanssa vanhojen aikojen kunniaksi mejän mökille Aapolaan. Veikkaan että siitäki reissusta tulee mahtava, vaikka lupaileekin vähän kylymää ilmaa. Tarkotuksena paistella makkaraa, syyä (ja varmaan juuakin) hyvin, rentoutua ja nauttia ystävien seurasta.  Ja minä pääsen kotio!

Ja hei muuten, ku teettä seuraavan kerran jauhelihamureketaikinaa, laittakaapa paholaisen hilloa sekaan. Tuli muuten aika maistuvia pihvejä, Taavihi tykkäs. Laitoin 400g jauhelihan sekaan reilun ruokalusikallisen Hiiden hilloa, mikä on vähä niinku Paholaisen hilloa, mutta paksumpaa.

Nyt sitten ollaan molemmat ihan tyrmässä ja maataan vaan. Katon Suomen kauneinta kotia, viiminen jakso, mulla on parikin kotia mitkä on erittäin kauniita. Vaikka en kaikissa osaisikaan asua, niin silti ne oli tosi kauniita ja ajatuksella tehtyjä. Sain paljon ideoita mejänhi taloon tästä ohjelmasta. Pääsis vaan jo suunnittelemaan...

Jos nyt alkas viettään aikaa miehen kans, ku meinaa että oon liian nörtti. Vaikka en minä kauaa ole tässä koneella ollutkaan. Mulla vaan on niin paljon juttuja meneillään. Muuramelta ei ole kuulunu vielä mitään, eikä ole myöskään se minun tatuoija ottanu yhtäyttä. Kärsivällisyyttä Elina, kärsivällisyyttä....

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti