tiistai 22. lokakuuta 2013

Erilainen työviikko

6 päivän työ putki; 2 salia, 2 keittiötä ja 2 salia. Ollaan jo puolessa välissä :) edes vähän vaihtelua ainaisiin keittiös iltavuoroihin. Meinasin tässä yks ilta jo alkaa repimään hiuksia päästä, etten jaksa enää. :D Toivottavasti kohta tulee muutosta tähänki hommaan. Saatiin myös keittiöön harkkari, sain juttuseuraakin samalla, ja saa nakittaa kaikki ei niin mukavat hommat... Heheh! :) Kultahi tulee takas ku mulla loppuu työviikko, sitten otetaanki lauantaina suunnaksi Kittilä ja kummitytön synttärit ( ja myös tyvären äitin). Pitäs vissiin huomenna kävästä vähän ostoksilla...

Aamut mulla on menny oikeastaan hukkaan, tulee valvottua keviästi yli puolen yön, enkä sitten herää ennen yheksää. Jos mulla ei ole mitää menoa, olen erittäin hidas lähteen liikkeelle, tunteroinen saattaa hurahtaa lehteä lukiessa ja kahvia juodessa... Tänään sain sentään tehtyä pinaattikeittoa ja keitettyjä munia ruoaksi. Aamulla mussitin muutaman porkkanan, niitä menee varmaan kilo viikossa kun tulee töissähi niitä syötyä vetarista :)

Tuunattua pussipinaattikeittoa
Tein joskus tätä ihan sikana. Toisinaan alkaa haluttaan pinaattikeittoa, johtuu varmasti myös menkoista. Knorrilla oli hyvää pussikeittoa, mutta en ole nähny sitä pitkään aikaan. On siis täytyny tyytyä Pirkan vaihtoehtoon. Teen keiton oikeastaan aina pelkkään maitoon, (riippuu paljonko kaapissa on, täytyy säästää myös mukiin) vähintään puolet maitoa ja vettä. Lisään myös muutaman pakastepinaattikuution, nyt mahto mennä 4 (pussin loppu). Maustoin tällä kertaa kasvisliemijauheella, pippurilla ja Provencella (sitäki käytän melkein jokapaikkaan). Munat keitin melkeen kypsiksi, ei saa olla liian kuivaa munaa ;) Kaveriksi hyvää ruislimppua ja voita, oli hyvää! Eikä tuo kamalan kallistakaan ole ja lihaton lokakuu jatkuu. Kyllä minä olen lihaa syönyt, kuten hirvenlihaa ja Röngän lähellä tuotettua naudanlihaa. Leikkelemakkaraa en ole syöny ollenkaan!

Äiti halus että teen silleki tuollasen pänikän, mitä oon tehny itelle ja siskolle, yritän vähän miettiä että millasen siitä teen. Kukkaruukun aiko hän tehä siitä. Korjattu verolappukin saapu eilen. Ihan hyvin saan palautuksia, ei muuta kuin tatuointia suunnittelemaan :) Yksi minulta löytyy, vasemmasta kädestä leijonan horoskooppimerkki. Olen varmaan ala-aste ikäsestä miettiny että sen minä haluan jonnekin. Vuosi sitten hankin sen. Kaikki kysyy aina että mitä se merkkaa, ja että mikä käärme tuo on :) Me kaikki sisarukset ollaan leijonia, ja kaikkien oppikirjojen leijonia ollaanki ja ylpeitä siitä :) Jostain horoskooppikirjasta olen lukenut, että kaksi leijonaa ei sovi samaan huoneeseen. Meitä on ollut neljä saman katon alla ja vaari vielä toisella puolen pihaa :) Laitan joskus kuvaa siitä ku jaksan Seuraavaa tatuointia olenkin sitten miettiny paljon, tahtoisin jotain perheeseen liittyvää kuten; family comes first, tai jotain siihen suuntaan. Paikastakaan en ole vielä aivan varma, rintaan solisluun alle? Kämmenselkäkin saattas olla kiva paikka, kivuliaskin...


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti