keskiviikko 6. marraskuuta 2013

Kotona oottelen Miestä.

Tätä tämä aina on ollut, ja tulee varmasti aina olemaan, oottelen kultaa kotio. Eilenhi tein ruoan ja ootelin ukkoa syömään, onneksi tein karjalanpataa, koko ajan vaan parani ku sai hautua pitempään. Sen minä oon jo oppinu, että jos ukko sanoo tulevansa parin tunnin päästä, saa siihen laittaa saman verran aikaa lisää.. Mutta ei se silti helpota tätä oottamista, onneksi oli viinipullon loppu, paria hyvää juustoa ja viinirypäleitä.

Hyvää on.

Huomenna sitten ehkä/toivottavasti/suutun muuten käydään kattoon sitä tonttia. Eilen Miehellä oli hiema vastoinkäymisiä auton kanssa ja tänään se karkas taas laittaan autoaaan kuntoon. Minä oon nautinut kauan ootetuista lounasvuoroista ja ottanu molempina päivinä päikkärit. Tänään meinas kyllä mennä hermot niin moneen otteeseen, varmaan kaikki työkaveritki huomas tämän, onneksi on pari vapaata. Tyhjensin lähtiessä myös tippikipponi, viikonvaihteessa saanu melkeen 30 € tippiä, aika hyvin mielestäni näin kuivan kesän jälkeen.

Viikonloppuna myös ystävä kävi perheensä kanssa kaupungissa. Nähtiin ekana päivänä kaupungilla ja sain piettää minun kakkos miestä melkeen koko päivän kädestä ja leikkiä kummitytön kanssa. Käytiin myös kirpparikierroksella ja minähän tein löydön, ihana vaaka (meillä kotona on valkonen).


Ja hintaa oli 5 €

Raijasin töistä myös lisää säilyketölkkejä, yhen suolakurkun ja pari pienempää. En vaan tiiä vielä mitä niistä pienemmistä tekisin, lampunvarjostin kävi mielessä. Kun olen etsinyt jotain kivaa pientä jalkalamppua pöydälle. Työkaveri meinas että minun koti alkaa pian näyttään ihan teollisuus hallilta. Ei minun kämpästä ihan vielä teollisuushallia saa tekemälläkään, alakaa olemaan vähän liikaakin tätä tavaraa täällä. Löytäsinköhän minä jonku kuvan tästä kämpästä näytettäväksi? Tästä kuvasta nyt on vähän aikaa, nyt on mm. uus sänky, erit verhot ja kukat on hieman vaihtuneet. Tässä on tullu asuttua nyt kaks ja puoli vuotta.

Minun koti.

Pienihän tämä on, muttta tällä hetkellä mulle sopiva, sitä oikeaa kotia odotellessa. Vaikka tämäkin on tuntunut heti alusta kodilta, sitten kotikodin jälkeen. 32 neliötä tässä on, parveketta ei harmi kyllä ole, mutta olen pärjänny ilmanki. Meen kesällä pihakeinuun lukeen kirjaa tai lehteä jos haluan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti