perjantai 15. marraskuuta 2013

Jännä viikko ja viikonloppu.

Tämä viikko on menny melkosta vuoristorataa, yrittäny olla ajattelematta kaikkea mahollista. Toisin sanoen olen välillä ollu omissa maailmoissani ja töissäki tehny montaa asiaa yhtaikaa; eli kaikki on ollu koko ajan kesken (anteeksi kaverit). Mies tuli eilen takas, ja tuli minun kämpile jo ku minä olin töissä, oli tosi outoa. Ei täällä ole ollu kukaan etten tietäs. PANIIKKI! Anteeksi. Viime yönä sain sitten unen päästä kiinni joskus kolmen jälkeen ku ei saanu mieleltä rauhaa, vähän meinaa väsyttää.

Tänään sitten kävin kaupungilla pikasesti ja näin veljeä huoltsikalla, 5 minuuttiakin riittää. Kaupungilta päästyäni (ostin myös ekan joululahjan) tein ruokaa, kokeilin uutta makkarakeittoa. Tuli hyvää, oli tomaattimurskaa, chiliä, perunaa, porkkanaa ja chili nakkeja. Sormen päitä kirvelee vieläkin, ku on niin kuivat kädet ja chiliä pilkkoessa en käyttäny mitään hanskoja. Tein sitten Miehelle sen lempparia; mutakakkua. Vähän tuunasin sitä tällä kertaa ja laitoin Marianne murskaa sekaan, katotaan minkälaisen arvostelun saan. Mies meni käymään kaveriensa kanssa kahvilla ja annoin hälle kolme asiaa mitä tartten kaupasta: maitoa, voita ja jäätelöä, katotaan mitä sieltä tulee.

Oli potkua sopassa!

Mutakakkua nam. Jäätelöä odotellessa...
Nyt sitten istun telkkarin eessä ja kahton Hanhiniemeä, osaan kaikki laulut ulkoa. Paras!


5 kommenttia:

  1. tuo keitto kuulostaa hyvältä! keksitkö se ihan ite vai löysikkö reseptin jostain! Mäki tahon testata. jos sulla jää sitä tuo mulle huomenna evääksi töihin :D :D

    VastaaPoista
  2. Pirkka lehessä oli resepti ja vähän muutin sitä mieleisekseni :) Vieläki polttelee sormenpäitä! Mielelläni minä entisen pomon ruokin. :)

    VastaaPoista
  3. Unohtanut kiittää! Oli hyvää soppaa kyllä! Mun pitää tehä kans joku kerta! Ja olise marianne mutakakkukin Hyvvää! Ajattelin jos tekisin sellaisen luokkakaverien pikkujoulujen jjälkkäriksi, joten nakkaa mulle ohje fb.ssa vaikka!?

    VastaaPoista
  4. Hyvä ku maistu! :) Minä laitan ohjetta tulemaan jossainvaiheessa.

    VastaaPoista