keskiviikko 27. marraskuuta 2013

Minua on muistettu :)

Sain tunnustuksen Onni on matka - ei määränpää-blogin pitäjältä Riikalta. Kaunis kiitos ystäväiseni. Nyt minun sitten olisi laitettava kymmenelle muulle blogille tämä etiäpäin. Minulta tunnustuksen saavat seuraavat blogit:


Nämä blogit ovat sellaisia mitä seuraan, saan niistä inspiraatiota, uusia ideoita ja paljon ajattelemisen aihetta. Hirveästi en jaksa istua koneella, enkä seuraa aktiivisesti montaa blogia. Toisinaan on myös mukava lukea mitä muut ihmiset tekevät. Hieman olen utelias luonteeltani.

Tässä sitten paljastus minun elämästäni; ollaan ukon kans nyt maksettu varausmaksu mejän tontista! Loppuviikosta meen käymään talopakettimyyjän juttusilla, yksinäni tosin, sen jälkeen tiedän vähän enemmän mitä mejän unelmat maksaa ja mitkä niistä ovat mahdollisia.

7 kommenttia:

  1. Kaunis kiitos Elina tunnustuksesta :)
    Mukavaa joulun odotusta
    t.Sanna

    VastaaPoista
  2. Lämmin kiitos tunnustuksesta Elina! Paljon onnea unelmanne tavoitteluun ja mukavaa joulunaikaa! :)

    VastaaPoista
  3. Lämmin kiitos tunnustuksesta. Ihana kuulla, että olet löytänyt inspiraatiota meidän blogista:) Ihanaa joulun odotustaa sinulle

    VastaaPoista
  4. Paljon kiitoksia! Tämä on minun kohdallani ensimmäinen tunnustus blogimaailmassa, joten lämmitti mieltä oikein erityisesti!

    VastaaPoista
  5. Hei onnittelut tonttikaupoista! Missäs päin maailmaa se nyt on? Rovaniemelläkö?

    VastaaPoista
  6. Olkaa hyvät vaan kaikki :) ja Jenna, jonku matkan päästä kaupungista olis tontti, pankkiin suunnistetaan varmaan vuoden vaihteen jälkeen.

    VastaaPoista