keskiviikko 10. joulukuuta 2014

Minun sohvat tuli!

Olohuone
Meillä on paljon harmaan sävyjä.
Sohvat saapu 7.02.... Olin juuri lähteny töihin kun Taavi heräs Pekun ulinaan ja oli menossa kattoon mitä se haukkuu, kuorma-auto oli pihassa. Oli tullu vähän hoppu laittaa vaatteet päälle. Ihmettelin kun koko päivänä ei ollu puhelin soinu, että olisivat kuormaa tuomassa. Töistä päästyäni soitin Taaville kysyäkseni oliko sohvat tullu, narrasi minua että ei ole kuulunu. Täällä ne sohvat sitten minua ootti! Nyt ne on paikallaan ja varmaan tuohon jäävätkin. Pöytäliinan vaihdoin valkoseen melkeen heti kuvien ottamisen jälkeen, liikaa harmaata samassa tilassa. Nyt saa alkaa miettiin mitä tauluja laittaa mihinkin, niitä mulla riittää. Pari naulakkoakin pitäs saaha seinään. Että ei tämä ole vielä lähellekään valmista.

Taavi kävi ostaan ittelleen kahvinkeittimen, (minä keitän pannukahvia, kyllä joku tekee vielä niin) Prismassa kun oli ale-päivät. Se oli haaveillu Mokkamasterista jo pitkään, sanoin että vaikka minä en sitä käytäkään olis kiva jos keitin olis violetti (mahtava väri) tai keltainen (jos muistatta että löysin kirpparilta vanhan keltasen keittiövaa'an. Kaupasta tullessan yritin tivata minkä värisen se oli ostanu, ei kertonu, eikä avannu pakkaustakaan vähään aikaan. Sitten vihdoin ja viimein laatikosta paljastui KELTAINEN Mokkamaster! Mulla on aivan mahtava mies!

Minusta hauskat!
Vähän väriä keittiöön.
Tuohon yläpuolelle minä haluan vielä hyllyn minun keittokirjoille. Senki minä haluaisin keltasen, mutta nyt kun on tuo keitin, voi olla että tulee liikaa keltaista. Pitää vähän funteerata hyllyn väriä, ei säikytetä Taavia liikaa.


4 kommenttia:

  1. Kivat soffat! Ja TODELLA IHANA keitin <3 Tuosta miekii olen haaveillut :p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Nyt mahtaa olla kaikki huonekalut, saa siis tulla käymään taas kylässä :)

      Poista
  2. Ihana keitin =) Meki saatiin tällä viikolla mun moccamasteri Laitilaan. Vaikka olihan meillä kaapissakin JP.n moccamasteri mut ei sitä vaan tullu käytettyä (ei tietenkään ku oli siellä yläkaapissa :P) ja sitte on tommone DolceCusto keitin mut ei sitäkään aina jaksa.. mä haluun tavallista kahvia! Ja nyt on sitte joka aamu keitetty kahvit.. nam!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä paha jos jotain laittaa ylähyllylle, ei sitä tule käytettyä. :) Sen DolceCuston minähi ehkä joskus tahtosin, sain tehä muitahi juomia.

      Poista