keskiviikko 3. syyskuuta 2014

Kaksi viikkoa muuttoon.

Muutto lähestyy ja paljon muutakin on mielenpäällä. Uusi koira, uusi työpaikka olisi ehkä tarjolla, haluanko minä ottaa vastaan sen työpaikan, jos minä sen saan, ehdinkö minä pakkaamaan kaikki kamppeet ja mihin minä saan mahtumaan muuttoon asti kaikki nämä pahvilaatikot. Ja huomenna asunnonvälittäjä tulee esittelemään tätä kämppää joillekin, tänne kaaoksen keskelle; teretulemast! 

Ja sitten voi persesuti, se välittäjä kun soitti tänään ja sano että näyttää tätä asuntoa joillekin huomenna, kysyi että olinko käyny kattoon netissä kuvia. Kävin sitten äsken kattoon, se tuhannen pässi oli ottanu 13 kuvaa tästä läävästä, 13 kuvaa! Minä en kestä, itku mulla pääsi ja Taavi vaan nauro vieressä, en minä pystyny ees kattomaan niitä, näin vaan että 13 kuvaa ja minun nätti "pieni" tiskivuori oli toisessa kuvassa. Miksi!?!

Mutta. Keittiö alkaa olemaan valmis. tiskikone ja yksi ovi puuttuu. Kattolistat on paikallaan ja ovet karmeineen, ovia vaan joutuu vähän säätäämään meinaa lonksua. On mulla ainakin tasoa minkä päällä leipoa ja tilaa laittaa ruokaa, odotan innolla. Taavi mietti että mitä näihin kaikkiin kaappeihin laitetaan, kyllä minä saan niihin kaikkiin jotain. Mahtavaa kun ei tarvi kaikkia kippoja ja kuppoja laittaa päällekkäin, ja sitten sen minkä tarvii on siellä kasan keskellä, eri kätevää. Vetimetkin mies oli laittanu paikalleen, kiva ukko. Erittäin tyytyväinen olen nuihin vetimiin, passaa hyvin tasoon ja muutenkin tuohon tyyliin. Pakastimen ovi vaan pitää kääntää toistekäsin, olin kyllä jo laittanu siitä sähköpostia, mutta eipä tuossa firmassa se informaatio kulje. Jämäköiltä nämä Puustellin kalusteet vaikuttaa ja kaapit on isot. Eteisestä ja työhuoneesta en ottanu kuvia, kun oli niin paljon tavaraa tiellä. Saunaanki oli tullu lauteet ja listat kaikkialle, kiuasta ei oltu vielä laitettu, eikä käsienpesuallasta.




Siinä ne vetimet nyt on. Ja Taavi, se tunki melkeen joka kuvaan.
Kodinhoitohuone.

8 kommenttia:

  1. Mää tuun sit kyllään ku ootte päässy muuttamaan :)

    VastaaPoista
  2. Saapi tulla ja Ransullekin löytyy sitten pihalta juttuseuraa. :)

    VastaaPoista
  3. Nii no se ei onneks ole sun murhees, että mimmosia kuvia sun kämpästä on ku ei ole sun ongelma et saako sitä uudestaan vuokrattua =) Mulla ku välittäjä otti asunnosta kuvia ni mä vaan aattelin et "ei ei ei... päiväpeitto ihan rytyssä, tyynyt huonosti sohvalla jne jne..." Ja mun pitäs kuitenki saada se kämppä myytyä :P

    VastaaPoista
  4. No onneksi ei tarvi sellasta huolehtia! Ei tätä kyllä niillä kuvilla myytäs ikinä. :)

    VastaaPoista
  5. Meillä kolme viikkoa, eikä työmiehiä näy missään. Lattia valettu kaks viikkoa sitten.. Alkaa vähän jo epäilyttää tämä niiden aikataulu! -viivi

    VastaaPoista
  6. Huhhuhh... Ootko soitellu perään ja kyselly ollaanko sitä aikataulussa? Mahtaa olla jännät tunnelmat siellä.

    VastaaPoista
  7. Eilen lyötiin lukkoon esittelypäivä, joten kai se on uskottava että 20 päivässä rakentavat talon valmiiksi! :D teillä muutto lähestyy, laita lisää kuvia.. Helpottaa omaa odotusta! ;)

    VastaaPoista
  8. Kyllä net sitten sen valmiiksi saavat :) Minä pistän kuvia, huominen vapaakin niin pääsee jopa tontille, Taavi saanu yksinään kaivurin kans tehä ulkotäyttöjä kun minä oon ollu töissä :D.

    VastaaPoista