perjantai 28. maaliskuuta 2014

Sisustuksen suunnittelu aloitetaan..

Täältä


Keittiön kattolampusta! Kyllä, perse eellä puuhun, niinku tähänki asti. Löysin Terrasta juuri minulle tarkotetun lampun. Taavi ei tykänny tuosta hinnasta, mutta jos ihan rehellisiä ollaan, en minä sitä ole ostamassa ennen ku meillä se keittiö on lamppuja vaille valmis. Tuo vaan iski silmään ja on minun näkönen. Toivotaan että tätä kyseistä lamppua on vielä puolen vuoden päästä kaupassa, että voi miettiä uudestaan.

Tällä hetkellä ootellaan pääpiirrustusten saapumista (9.4), jolloin päästään hakemaan rakennuslupaa ja pitämään alotuskokousta. Pankissa mennään käymään tiistaina, kustannusarvio menee vajaan 10 000 yli siitä mitä aateltiin. Kahtotaan miten mejän käypi.

Minä oon alottanu multien vaihot kukkiin, samaan aikaan tuskailen tilanpuutteen takia, onneksi kohta ei tartte. Kuhan saan kaikkiin vaihettua mullat ja uusiin ruukkuihin alan kukkalähetiksi ja vien muutamalle kaverille kukkia vähemmäksi, jos vaikka kahvit saisin.


2 kommenttia:

  1. --- Täällä keitetään tänään kahvia jos nukkumatti päätyy tähän suuntaan! Hyvällä tuurilla saa tuoretta sämpylääkin :D

    VastaaPoista
  2. Sain sämpylää, kiitos, tuore leipä on aina hyvää.

    VastaaPoista