lauantai 11. lokakuuta 2014

Kummityttö löysi minun kameran!

Olin oikeasti jo luopunu toivosta, että enää löytäsin minun kameraa. Meinasin jo suuttua Pekullekin, mutta sitten Riikka tuli Onnin ja Nellin kanssa kylään pariksi yötä ja Nelli, minun pikku kummityttö löysi kameran. Juoksenteli kämppää ympäri ja puhu "puhelimessa" jollekin, vissiin laatikosta missä mullon kukat väliaikaissijotettuna. Mahtava Nelli! Pidin torstain sitten vapaapäivää, niitä hyviä puoli uudessa työpaikassa; voi vähän suunnitella millon tekee mitäkin ja millon pitää vapaata. Riikka lähti käymään kaupungissa ja me leivottiin Onnin ja Nellin kanssa mokkapaloja. Kyllä meillä oli hauskaa, vaikka Nelli välistä laittokin pystyyn itkupotkuraivarit, kun ei saanu enää sekottaa. Ja voi että tuli hyvä mokkapaloja, enkä muista millon olisin viimeksi niitä leiponu.

Ja nyt kun sain kameran takasin, otin muutaman kuvanki.

Miksi ostaa kalliita leluja?!
Tässä vähän levähän.
Keittiönurkkaus.
Näin meillä!
Olohuone
Elikkä meillähän on täällä vielä kaaos! Sohvan etsintä meillä on eessä, kunhan vaan päästäs yhtaikaa kaupoille. Lamppuja pitäs saaha kattoon lisää ja kello seinään, kaikki aikanaan. Jotain olen kuitenkin saanut aikaseksi (Taavin harmiksi), keskiviikkona tulee kangaskauppias kotikäynnille. Puhuin sillon keväällä tästä asiasta, kysyn myös neuvoa sohvan valintaan. Olkkarin ikkunaan pitäisi saaha sellanen verhotanko missä on mutkapätkä, ikkunat on niin lähellä nurkkaa että ei siihen tankoja saa mitenkään. Keskiviikkona pitäs ehtiä käyttään Peku myös rokotuksella.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti