lauantai 26. huhtikuuta 2014

Viimeste sisustusvinkkien keräilyä ja Rakennusmessut

Viikon päästä mennään Ouluun tapaamaan sisustussuunnittelijaa ja päätetään ymmärtääkseni kaikki mahollinen ulkomaaleja lukuun ottamatta. Paljon on tullu lehtiä luettua ja leikeltyä, kirppiksiltä olen ostanu läjiä ja heittäny leikellyt lehet sitten roskiin (paperinkierrätykseen). Vararikkoonhan sitä olis päätyny jos kaikki olisin uutena kaupoista ostanu. Vuoden Avotakat sain 8 eurolla, esimerkiksi, ei minusta paha olleskaan. Taaville sitten tänään tyrkytin tuota vihkoa mihin olen kuvia liimaillu ja kirjotellu kaikenlaista, ei sillä ole oikeen mitään muuta sanottavaa ku että: Kuhan se kuuluu hintaan, yhtään ylimäärästä ei makseta. Olen minä yrittäny sitä ottaa suunnitteluun mukaan, mutta tuota samaa se on oikeastaan koko ajan sanonu, yritä siinä sitten olla. Sitten minä saan kuulla siitä että olen kaikki ite päättäny, enkä ole Taavin mielipidettä ole kuunnellu. Meen jo perjantaina Ouluun kaverin tykö yöksi ja Taavi tulee lauantai aamusta Torniosta suoraan sinne. Se Muurametalojen toimisto on sopivasti seuraavalla kadulla siitä mihin olen menossa yöksi, ei tartte montaa osotetta lähtä metästään.

Nyt viikonloppuna on Rovaniemellä myös Rakentajamessut, saatiin Rovakairalta liput sinne, niin pitihän sitä lähtä käymään. Saaliina oli oikeastaan tarjouspyynnöt parilta yritykseltä autotallin ovista. Meinasin minä ostaa ompelukoneen 150 eurolla, mutta maltoin mieleni, enkä ostanu tulostimen merkkistä ompelukonetta. Taavi vissiin jo luuli että olin ostamassa sitä, mutta mulla on vähän huono maku nuista "messu tarjouksista". Käytiin me jututtaan sitä mejän Muuramemiestä niitten kojulla, ja tavattiin myös mies kuka tulee olemaan mukana rakentamisessa. Ja LVI-kuvat pitäs tulla ensviikolla, saahaan rakennuslupa menemään loppuun asti, päästään joskus kaivaan sitä monttua. Taavi siellä on jo pari päivää kaavellu puita, on seuraavaksi talveksi kuulemma puuta ihan hyvin. Sähkökuvat saatiin ja niitä ollaan kateltu että onko kaikki pistokkeet paikoillaan ja onko niitä tarpeeksi.

Kuvia mulla nyt ei oikeastaan ole, viime viikollinen haaste naamakirjassa sai minun kuvion otto kiintiön kyllä täyttymään, en varmaan siitäkään syystä ole nyt jaksanu tänne kirjottaa mitään, samoja juttuja kuitenki olis tänne kirjottanu. Että sieltä saa kahtella minun viime viikon kuvia, anteeksi. Mutta jos viikon päästä olis jotain kuvia ja muutakin kirjotettavaa, kun tätä suunnittelua.

Kesäkumit sai pääsiäisenä laittaa.

2 kommenttia:

  1. Kuulostaapa tosi ihanalta, ja jännittävältä!! Vähäkö varmaan jänskättää ko pittää kaikki päättää kerralla, melekosta! Ei auta Taavin ainakaan valittaa mittään, ko sinun antaa päättää ;)

    VastaaPoista
  2. Toivottavasti ei lopu aika meillä kesken.

    VastaaPoista